Coop Kokkade e-poe ostutingimused
- Coop Kokkade toodete müüjaks on Coop Eesti Keskühistu, registrikood 10093971, KMKR nr EE100200263, Suur-Sõjamäe 70, Soodevahe küla, 75322 Tallinn, e-post: info@coop.ee telefon 5300 4900 (edaspidi nimetatud ka müüja).
- Kasutustingimused kehtivad Coop Kokkade e-poest toodete ostmisel ning reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad müüja ja kliendi vahel.
- Tellimuse esitamisel nõustub klient käesolevates ostutingimustes sätestatuga.
- Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist ostutingimused salvestada ja/või printida.
- Müüjal on õigus ühepoolselt ostutingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued ostutingimused internetiaadressil coopkokad.ee
- Ostutingimused kehtivad kuni uute ostutingimuste avaldamiseni. Kliendi ja müüja vahelisele õigussuhtele kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud ostutingimused.
- Coop Kokkade e-poe keskkonnas olevatel toodete piltidel on illustreeriv tähendus.
- Tellimus tuleb esitada vähemalt 2 päeva enne tellimuse kättesaamise päeva.
- Tellimuse esitamisel järgige alltoodud protseduuri:
- Valige soovitud toode lisades see ostukorvi nupu „LISA OSTUKORVI“ abil. Toote kogust saab muuta märkide + ja - abil.
- Lisage ostukorvi kõik soovitud tooted. Kogu ostukorvi sisu saate kontrollida ning soovi korral muuta minnes ostukorvi ja vajutades nuppu „OSTA“.
- Edasi liikumiseks vajutage nuppu „TELLIMUST VORMISTAMA“
- Sisestage kontaktandmed. Tärniga tähistatud andmed on kohustuslikud.
- Valige kauplus, kust soovite tooted kätte saada ning kättesaamise aeg. Pärast sobiva poe valikut avaneb kalender, kust saate valida sobiva kuupäeva, millal soovite tooted kätte saada. Päevad, mil antud kauplusesse toimub Coop Kokkade toodete tarne, on kalendris tähistatud sinise äärega. Tähistamata kuupäevadeks valitudkauplusesse tooteid tellida ei saa.
- Valige makseviis. Kauba eest tasumine toimub tellimuse esitamisel valitud pangalingi kaudu või VISA/Master pangakaardiga.
- Coop kliendikaardi omanikele kehtib e-poest sünnipäeval ning 5 päeva enne ja pärast sünnipäeva Coop Kokkade tavahinnaga toodetele sünnipäevasoodustus 10%.
- Kliendikaardi soodustuste saamiseks peab klient olema sisse logitud. Juhul kui Te ei ole veel Coopi püsiklient, siis saate virtuaalse kliendikaardi vormistada kasutades „LOGI SISSE“ nuppu. Coopi Kliendiprogrammi tingimustega saad tutvuda https://www.coop.ee/kliendikaart.
- Tutvuge ja nõustuge käesolevate Coop Kokkade e-poe tingimustega lisades märge vastavasse kasti.
- Tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu „KINNITA TELLIMUS“.
- Valides makseviisina tasumise pangalingi kaudu suunatakse teid automaatselt valitud panga veebikeskkonda. NB! Peale makse sooritamist vajutage kindlasti nuppu „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“. Vastasel juhul Teie tellimust ei kinnitata ning seda ei suunata täitmisele.
- Tellimuse korrektsel vormistamisel ilmub ekraanile teave tellimuse kinnitamise kohta, samuti saadetakse Teile vastav kinnitus Teie poolt sisestatud e-posti aadressile. Palun veenduge, et tellimuse kinnitusel on:
- soovitud kättesaamisaeg
- soovitud kättesaamiskoht
- soovitud tooted
- Kui Te e-posti teel kinnitust ei saa, pöörduge e-posti teel aadressil tellimine@coop.ee.
- Tellimust on võimalik tühistada kuni 2 kalendripäeva enne tellimuse kättesaamise päeva, saates tühistamise soovi e-maili aadressile: tellimine@coop.ee. Ettemakstud tellimuse õigeaegse tühistamise korral tagastatakse kogu tasutud summa 14 päeva jooksul.
- Kauba hind on tellimuse esitamisel kehtiv (e-poes kuvatud) kauba hind. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
- Tellimus loetakse esitatuks ning suunatakse täitmisele kui see on lõpuni vormistatud ning ekraanile kuvatakse teave tellimuse kinnitamise kohta.
- Tellimus täidetakse st tooted on võimalik valitud kauplusest kätte saada kättesaamise päeval alates kell 12.00.
- Tellitud tooteid hoitakse kaupluses kättesaamise päeval kuni kaupluse sulgemiseni. Kui klient ei tule ettemakstud toodetele järele, siis raha toodete eest kliendile ei tagastata.
- Tooted antakse üle kaupluses. Tellimuse kättesaamiseks tuleb esitada tellimuse kinnitus või number ja tellija nimi.
- Üleantud toodete koguselist vastavust tellimusele ja visuaalset kvaliteeti tuleb kontrollida tellimuse kättesaamisel ja mittevastavuse tuvastamisel teavitada koheselt kaupluse töötajat. Toodete koguse osas esitatud hilisemaid pretensioone ei ole müüja kohustatud rahuldama.
- Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile toodete üleandmisel.
- Koos toodetega esitatakse kliendile saateleht, millel kajastub mh tellimuse number, üleantud kauba kogus, ning märge tasumise kohta.
- Kassas kohustub klient esitama kassapidajale koos toodetega üleantud saatelehe läbides tavakassa.
- Isikuandmete töötlemise kord:
- Kliendi isikuandmete töötlejateks on Coop Eesti Keskühistu (Suur-Sõjamäe 70, Soodevahe küla, Rae vald, Harju maakond 75322, registrikood 10093971) ja Coopi liikmesühistud (kontaktandmed Coopi kodulehel Coop.ee) (edaspidi andmetöötlejad), kelle poolt opereeritavate kaupluste kaudu toimub tellitud toodete üleandmine.
- Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse kliendilt tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, kauba kättesaamise koht ja aeg, telefoninumber, e-posti aadress), sisselogitud püsikliendi puhul sünnipäeva (soodustuse saamiseks) ja kliendikaardi number, ostukorvi sisu, IP-aadress. Töödeldavate isikuandmete hulka kuulub ka arveldusarve number, millelt ostu eest maksti, juhul kui tekib vajadus ja kohustus tagastada kliendile ostu eest tasutud summa.
- Isikuandmeid töödeldakse tellimuste täitmiseks ja kliendiga tema tellimuse osas suhtlemiseks (sh kliendi päringutele vastamiseks). Isikustamata kujul töödeldakse andmeid ka klientide tarbimisharjumuste uurimiseks, müügistatistika kogumiseks ning Coop Kokkade teenuste ja toodete arendamiseks. Kliendilt võidakse küsida ka Coop Kokkade e-poodi ja tooteid puudutavat tagasisidet (vastamine on vabatahtlik). Müüja õigustatud huvi alusel töödeldakse kliendi andmeid ka müüja õiguste kaitsmiseks pretensioonide menetlemisel ja vaidluste lahendamisel, samuti parema klienditeeninduse tagamiseks (telefonikõnede salvestamine) jmt.
- Kliendi isikuandmeid töödeldakse vaid nii kaua kui see on vajalik eelmises punktis toodud eesmärkide ning seadusest tulenevate kohustuste täitmiseks. Pärast seda kliendi isikuandmed kustutatakse või anonüümitakse nii, et neid ei saa enam konkreetse Kliendiga seostada.
- Klientide teenindamisel ja/või oma juriidiliste kohustuste täitmiseks võivad andmetöötlejad kasutada partnereid, kes tegutsevad isikuandmete volitatud või kaasvastutavate töötlejatena (erinevad tehniliste- ja tugiteenuste osutajad (nt IT-teenuste, sideteenuste, arhiiviteenuste, dokumentide hävitamise teenuse osutajad jne). Enne nendega koostöö alustamist veendutakse, et partner on võimeline tagama isikuandmete nõuetekohast töötlemist andmetöötlejate poolt antud juhiste alusel ja ulatuses.
- Isikuandmete kaitse on tagatud läbi organisatsiooniliste, füüsiliste ja infotehnoloogiliste turvameetmete. Kasutusele on võetud kõik vajalikud meetmed isikuandmete kaitseks. Isikuandmete töötlemisel piirdutakse vähimaga, mis on iga konkreetse töötlemistoimingu puhul vajalik selleks, et täita isikuandmete töötlemise eesmärk.
- Klientide isikuandmeid töödeldakse alati vaid Euroopa Liidu ja Euroopa Majanduspiirkonna siseselt. Kliendi isikuandmeid ei edastata ega töödelda väljaspool neid piirkondi asuvates riikides.
- Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda oma andmete parandamist saates selle kohta päringu aadressil admekaitse@coop.ee.
- Kliendil on õigus nõuda ka oma andmete ülekandmist, kustutamist või töötlemise piiramist või lõpetamist kui andmete töötlemiseks ei ole enam vajadust või õiguslikku alust.
- Isikuandmete ülekandmiseks teisele töötlejale, kustutamiseks või parandamiseks tuleb kliendil saata vastav digiallkirjastatud avaldus e-posti aadressile andmekaitse@coop.ee
- Müüjal on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata kui kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamise ei ole turvaline.
- Kui klient on avaldanud soovi saada uudiskirju ja/või personaalseid pakkumisi, on kliendil alati õigus nendest loobuda, saates vastavasisulise teavituse müüja e-posti aadressile andmekaitse@coop.ee või vajutades iga pakkumise juures näidatud vastavale lingile.
- Kui klient leiab, et isikuandmete töötlemisel rikutud tema õigusi, on tal õigus pöörduda Coop Eesti Keskühistu andmekaitsespetsialisti poole aadressil andmekaitse@coop.ee, esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile või pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.
- Küpsiste kasutamine
- Küpsis on väikesemahuline tekstifail, mille veebiserver saadab Kliendi veebilehitsejale ja mille veebilehitseja salvestab automaatselt Kliendi poolt kasutatavasse seadmesse.
- Coop Kokkade e-poes kasutatakse küpsiseid. Loe täpsemalt siit.
- Pakendijäätmed on kliendil võimalik viia endale lähimasse Eesti Taaskasutusorganisatsiooni (ETO) pakendikonteineritesse, mille asukohad leiab siit.
- Toodete lepingutingimustele mittevastavuse korral on kliendil õigus tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Müüjapoolse kohustuste rikkumise korral on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda, nõuda kahju hüvitamist, alandada hinda, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel nõuda viivist või taganeda lepingust.
- Toodete mittevastavuse eest vastutab müüja realiseerimistähtaja ulatuses. Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt kauba kättesamisel või selle avastamisel, kuid mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
- Pretensiooni saab esitada e-posti aadressile: tellimine@coop.ee või aadressile Suur-Sõjamäe 70, Soodevahe küla, Rae vald, Harju maakond 75322. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
- Müüja jakliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Juhul kui klient ei ole pretensiooni korral nõus müüja pakutava lahendusega, on tarbijast kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti ja Tehnilise Järelevalve Ameti ja selle juurde moodustatud tarbijavaidluste komisjoni poole, mille pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni asub aadressil Endla 10A, 10122 Tallinn, e-post: info@ttja.ee.
- Otselink internetipõhisele vaidluste lahendamise platvormile (ODR-platvorm) asub http://europa.eu/odr.